Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2008 17:43 - За или Против аборта сме?
Автор: sladur93 Категория: Други   
Прочетен: 2662 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 23:16


Скъпи приятели!
Днес в часът по Психология и Логика,темата на новият ми урок беше "За или Против аборта"
Реших да го споделя с вас,защото чух различни мнение аз съм на 14 години и моето мнение се открои от това ан останалите!Колкото и да го дискутираме все излизаше че повечето хора са "ЗА" което мен лично ме претисни ужасно много!
Когато един човек,не иска да има бебе,той следователно ще исползвам предпазни мерки,но когато го иска няма да ги ползва.Да дадем един пример с една майка,която да речем иска бебе.Тя го прави със съпруга си,раждам им се дете,до тук всичко хубаво и щасливо,но в един даден момент се оказва че на майката и писва да бъде "МАЙКА" и вижда че неможе ад се справи с тази трудна задача....тя какво прави,естествено започва да го избягва или го дава в дома за осиновяване!Това е единият проблем ан Българските майки!Обаче темата ни е насочеан за аборатите.Ако една майка абортира,тя скъсява живота на едно малко нежно и невинно същество,да наистина може да е забраняла от някой който даже него познава,но това не и дава право да го УБИЕ.Тя го е създала прави сте,но виж те сега,колкотои да и е трудно,тя трябва да го остави то да се роди,после може ад го даде на някое семейство което никога янма да може да си има деца.Но не и да го убиа.Аз съм твърдо ПРОТИВ аборта,защото така ние скасяваме живота на едно малко и чаровно ангелче.Ангелче което незаслужава да страда заради грешката на своята майка.

Очаквам вашите мнения ,тук във блога....надявам се да си направим интерестна дискусия на тази ТЕМА която засяга всички нас!

С уважение: Иван Иванов

Ученик от 9 клас в 149 СОУ "Иван Хаджийски"  -Гр.София,Кв.Овча купел 2 Гр.София
12.02.2008г.



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. maminkavania - Аз съм против абортите!
29.02.2008 16:00
Спомням си и аз една такава оживена дискусия като бях ученичка.Момичетата като ми се наежиха,като заваляха едни аргументи,едни спорове...
Няма значение дали ще му отнемеш живота на 2-рия месец преди да се роди,2-ия месец след като се роди,2-рата или 20-тата година-то си е един и същи човек.
Мисля,че живота на човека започва със зачеването,а сърцето му бие още преди жената да разбере,че е бременна!
А на теб-поздрави-рядко съм чувала мъжко мнение по този въпрос,още повече толкова млад!
цитирай
2. ivofranz - 10 СЛОВА ПРОТИВ АБОРТА!
25.11.2011 13:03
10 СЛОВА ПРОТИВ АБОРТА!
http://ivofranz.blog.bg/tq-i-toi/2011/11/23/10-slova-protiv-aborta.855462
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladur93
Категория: Хоби
Прочетен: 140345
Постинги: 3
Коментари: 71
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930